Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 10:46:47 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/00344 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Kloogaranna küla, Kõltsu tee // 
Laulasmaa küla, 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna tee (Kõltsu tee 
sideühendus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 48 lõike 5 punktist 2 . Ehitusteatise nr 2411201/29906 
(EHR menetlus 463743) ehitusprojekti kooskõlastus Transpordiamet 
KK_7.1-22418173-2 11.11.2024

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27248464>  (menetlus nr: 
469050), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister